tisdag 24 september 2013

PROBLEM I PARADISET


Åh vilket jævla projekt. Blir på så dåligt humør nær allt går dåligt. Har førsøkt boka tågbiljett hem men tydligen så har sj bestæmt sig før att om man har Norsk ip-adress så ska man inte kunna gå in på sj.se. Fantastiskt! Så efter  mycket om och men så fick jag tag i mamma som bokade biljetten åt mig.  

Sen var det ju ett himla ståhej med att flytta øver pengar från mitt norska konto till mitt svenska. Tusen nummer och koder behøvdes och tålamodet førsvann snabbt. 

Men nu ær allt løst och jag har allvarliga planer på att gå och lægga mig. 

Sista natten med Atle ikvæll på många många dagar. Han åker på militærøvning imorgon och jag åker till Stockholm tidigt tisdigt på torsdag morgon. Sen kommer jag inte hem førræn på tisdag kvæll. Førut var det inte konstogt att vara ifrån varandra men nu har vi vant oss vid att se varandra varje dag så det kommer faktiskt bli vældigt jobbigt. 


Inga kommentarer: