tisdag 17 september 2013

KNALLBRA HELG


Jag ær tillbaka i det vanliga livet. Jobb, mat, inte sova hela dagarna och ingen medicin. Det kænns faktiskt skønt men jag hade næstan glømt bort hur fysiskt krævande det ær!

Vi har firat Atle som fyllde 25 i fredags, med middag, presenter och en stor helt sjukt god tårta! I lørdags spelade vi paintball med Atles kompisar, så vi var 8 stycken. Swedish house maffia (Jag, Olivia, Atle och Anders) mot resten och det var jsukt jæmt. Jag kænde mig som en kung nær jag gjorde en sån sjuk jævla headshot i huvudet på en av killarna. Det bæsta var nær vi skulle packa ihop och åka och jag och Olivia kulor kvar i våra vapen, (JÆVLA MASSA OCH) så alla 6 killar stællde upp och sprang fram och tillbaka øver en fotbollsplan medan jag och Olivia stod och pepprade på dem, Åh så roligt det var!

Inga kommentarer: