fredag 13 september 2013

DU ÆR FUL


Okej.. Før att gøra mig av med mina aggressioner någonstans så stoppar jag in dem hær:
Miley Cyrus!
Vilket æckligt skæmt hon ær. Okej det hær kan verka taskigt men hon får fan skylla sig sjælv. Vad hænde med denna søta underbara tjej? Okej hon kanske inte ville bli sedd som søt længre men man behøver inte spåra ur TOTALT!



Vad ær grejen!? Det kan ju inte finnas NÅGON som tycker hon ær varken rolig eller sexig? Och tungan? Najs med vit tunga. Fræsch brud...



Nær jag ser den hær bilden vill jag seriøst slå henne på kæften. Åh jag blir så arg på henne! Och de dær klæderna kan tyværr endast fungera om Lady Gaga hade haft de på sig, men hon hade inte dansat så osmakligt!



Åh så fint!?


Hennes nya "fantastiska" låt med den jætteinspirerande musikvideon!?

Førlåt, men va tvungen att få ut hur æcklig och sorglig jag tycker att hon ær!

/Argtjej_91


Inga kommentarer: