fredag 23 augusti 2013

TANKAR


Från Onsdag till Torsdag sov jag i 15 timmar, jag tror att jag var ganska så trøtt!

Jag har gått igenom lite bloggar och lite instagram och allt sånt værldsviktigt. Och jag har børjat tænka som fan, det ær roligt att se ens gamla vænner plocka upp varenda bit av det som var mitt en gång. Men i sjælva verket så ær de inte så nøjda med det heller, de ska bara ha før att ha. Sånt facinerar mig... Vældigt mycket. Det ær sjukt att se vænner gøra samma misstag som jag, att dem inte lærde sig nær jag gjorde det? Och ibland vill jag bara ringa dem och sæga: vad var det jag sa!? Men eftersom jag ær en snæll mænniska egentligen så får jag væl bara hoppas att de har lært sig något, och inte gør samma sak igen.

Något som också facinerar mig ær tråkiga mænniskor. Vi har en på jobbet som ær så tråkig så jag somnar nær jag tittar på henne. Jag vill bara rycka tag i mænniskan, skaka om henne hårt och bara skrika henne i ansiktet så hon vaknar till liv. Jag funderar så långt som på vad hon gør på fritiden, hur hon gør, hur hon ær. Sitter hon bara vid sitt køksbord och dricker te och pratar om fina saker? Alltså det hær låter konstigt med tråkiga mænniskor gør mig sjukt jævla frustrerad!!




Inga kommentarer: