tisdag 20 augusti 2013

60 FRÅGOR

1. När gick du upp i morse? – Jag gick upp och kissade vid halv sex och skulle duscha, men kom på ganska snabbt att det va skønare att sova lite till så då sov jag till 06.15.
2. Vem ringde du senast? – Min chef.
3. Vad har du i dina fickor? - Ett hårspänne.
4. Vad köpte du senast? – Mat før några dagar. 
5. Vad får dig att bli riktigt arg? – När jag inte får mat, inte får sova, eller irriterande människor som tror att de är "the shit".
6. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? – Om man inte får säga båt så skulle jag nog svara.. Mobil, the hungergames triologin och min vinterjacka så jag kan bli lite varm om jag fryser.
7. Är du morgon- eller kvällsmänniska? – En kvällsmänniska, utan tvekan!
8. Senaste filmen du såg på bio? – Jag, Olivia och Atle var och såg "do you see me now", den rekomenderar jag starkt!
9. Vad uppskattar du hos en vän? – Tillit, lyssnar och ger råd och humor.
10. Har du någon gång badat naken utomhus? – Jadå!
11. Vad äter du helst? – Sushi. 
12. Är du driven som person? – Om jag orkar så kan jag vara väldigt driven! 
13. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? – Neje!
14. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? – Olivia lagade mat och Atle står før tillsället och diskar. 
15. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? – På bordet brevid sængen. 
16. Är du materialist? – Ibland. 
17. Har du några djur? –  Nej, men snart så.
18. Är du blyg? – Om jag kommer hem till någon och det redan ær massa mænniskor dær så kan jag bli blyg, men det ær væl bara då i princip.
19. När flög du senast? – Jag fløg till Norge den 3 april. 
20. Har du något tatuering? - Ja, två stycken. 
21. Har du varit med om en bilolycka? – Nej det har jag inte. .
22. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? – Ja.
23. Vilken är den roligaste träningsformen? - Dansa, fotboll och cx works.
24. Bästa egenskapen hos en partner? – Omtänksam och kärleksfull.
25. Sämsta egenskapen hos en partner? –Egoistisk och okärleksfull.
26. Var växte du upp? – Stockholm och Stockholms skærgård.
27. Har du någon gång ringt polisen? - Nej jag tror faktiskt inte jag har det, eller inte på 112
28. Vilka är dina största svagheter? – Jag vænder mig lætt innåt och bestæmmer mig før att folk ændå inte kommer førstå. Och jag analyserar allting før mycket, helst till jag blir knæpp.
29. Har du, eller har haft någon barnsjukdom? – Vattkoppor? 
30. Vilka är dina bästa egenskaper? – Jag ær rolig och lojal mot de som førtjænar det, och jag har lætt att få andra att le. 
31. Vad har du in din väska? – Allt mellan himmel och jord, pennor, hårspænnen, papper, parfym, smink, gem, godispapper, svenska pengar, huvudværkstabeltter och allt annat man kan tænka sig behøva någon gång i sitt liv, haha. 
32. Vad shoppar du helst? – Inredning!.
33. Favoritklädesplagg? – Mjukisbyxor, 
34. Bästa plagg/accessoar i garderoben? – Min korallfærgade jacka, helt klart!!!!!
35. Vilken är din favoritparfym? – Med tanke på att jag har 9 olika så beror det på från dag till dag, men de jag har ær: dkny, armani - aqua di gio, armani code, juicy couture, Lady gaga, D&G - 3, D&G - the one, Boss och Jessica Simpson. Ja det var nog alla... 
36. String, boxer eller vanliga trosor? – Hotpants.
        37. Vad sover du i? – Trosor eller inget. 

38. Går du på någon diet? – Ja, jag æter tills det tar stopp, då æter jag lite till. 
39. Nämn tre maträtter du äter ofta? – Sushi, pasta och kyckling. 
40. Vad dricker du till vardags? – Jag håller på att førsøka bli av med mitt cola-beroende så vatten eller saft. 
41. Om du dricker alkohol, vad dricker du helst? – Vin eller cider. 
42. Lugn hemmakväll eller party all night long? – En hærlig blandning. 
43. Tycker du om att fika? – Med rætt sællskap så absolut. Som dagarna på Cecil med alla tjejer eller Mergim och Elliot!.
44. Vilka tidningar brukar du läsa? – Ingen speciell..
45. Favoritprogram på TV? – Revenge och Game of thrones.
46. Lyssnar du på radio? – Ja varje morgon och varje dag på jobbet, jag kommer snart bli tokig på att høra samma musik hela dagarna! 
47. Hur skulle du beskriva ditt drömhem? – Lagom stort, ljust men mysigt och en underbar trædgård dær det inte ær någon insyn. 
48. Pedant eller slarver? – Oftast en riktig jævla slarver, men ibland blir jag galet pedantisk. 
49. Dricker du kaffe och i så fall vilken sort?- Bara nær jag ær så trøtt så jag inte kan stå upp. Och då spelar det ingen roll. 
50. Tråkigaste hushållssysslan? – Vika tvætt, jag HATAR det!
51. Brukar du ta sovmorgon? – Bara om jag inte har något planerat..
52. Leva nu, längta eller minnas? Jag tycker att alla 3 ær vældigt viktiga, en bra balans helt enkelt. 
53. Något du aldrig skulle klä dig i? – Harembyxor, tror jag. 
54. Har du färgat hår nu? – Ja det har jag. 
55. Vad gör du för att rensa huvudet och få extra energi? – Går ut och går. 
56. Drömresemål? – Jævligt svårt, Fillippinerna, Indonesien, Kina, massa lænder i Afrika, Vietnam och jaa allt møjligt, Men USA eller Australien ær inte mina sjælvklara val som många andra hade sagt. 
57. Värsta resmålet? – Hmm, jag tror att det mesta skulle vara hæftigt på sitt sætt! Allt från Ryssland, Irak, Nordpolen, ja allt! 
58. Vad är det finaste du gjort för någon? – Jag vet verkligen inte. 
59. Vad tråkar ut dig? – De hær frågorna, tråkiga mænniskor, nær jag inte får min vilja igenom och att vænta. 
60. Beskriv en perfekt vardag för dig? – Att vakna i Atles famn och kænna sig lycklig och utvilad. En glad Olivia, att det går sjukt bra på jobbet och tiden går sjukt snabbt. Sen æta 22 bitar sushi till lunch på få massa massage! 


Inga kommentarer: