fredag 23 augusti 2013

KLANTETAXI?


Idag har jag lyckats, ja jag har gjort det. Det tog faktiskt hela 6 veckor. Idag kæra vænner och stalkers har jag lyckats ramla av stegen nær jag klættrade på lagret. Jag stællde om stegen flera gånger før jag kænde førmodligen på mig att det har gått før bra alldeles før længe før mig på jobbet. Så nær jag klættrar upp och tillslut før tag i en kartong med 16 liter motorolja så førsvinner stegen, japp hela stegen gled ner och jag føll framåt ner i golvet. Tårarna sprutade och chefen høll på att svimma nær han såg att det blødde och jag børjade skratta. Jag kylde ner knæt och armen med fryst korv, fick skriva en skadeanmælan och sen kom snælla Atle och hæmtade mig. Underbar som han ær så åkte han och handlade sushi till oss.

Nu kænns det bættre, jag ær bara svullen på knæt och armen svider. Men redo før strid igen. Tjoho!


Inga kommentarer: