måndag 13 januari 2014

STOCKHOLM



Nu är jag tillbaka i Stockholm. Det känns på ett sätt skönt men jag blir också betydligt mer rastlös. Tårarna var många när det var dags att börja säga hejdå till Atle. Jag stod i badrummet och hade en panikattack och tårar och smink sprutade, men som tur är så är han den fantastiska killen han är och han var så duktig på att lugna mig och ta hand om mig. Det är klart att det kommer vara fruktansvärt jobbigt att vara utan honom så här länge men jag ska njuta av all den här tiden tillsammans med Olivia för jag vet att han inte vill något hellre än det.






Ikväll ska jag äta middag hos Olivia och hennes familj. Imorgon ska jag träffa Johnny och Elin (och Elins bebbe såklart!) På onsdag ska jag och Olivia hämta våra pass och sen äta middag med Jessica och Moa. På torsdag tänkte jag träffa farmor och på fredag åker vi! HIHIHIHIHI!




Nu tänkte jag inte göra något vettigt alls, herrå herrå!








Inga kommentarer: