tisdag 14 januari 2014

HEJ MITT I NATTEN



Jag och Olivis gick igenom våra packlistor idag och vi insåg att vi har en del kvar att handla. Men det är bara små små små saker, som silvertejp, nål och tråd, myggmedel och massa sånt bra att ha!
Så på onsdag när vi ska hämta pass blir det någon timme i Haninge centrum för att bocka av allt på vår lista. Sen så tänkte jag att vi lika gärna kunde se hur vi fick ihop myggnätet när vi väl stod i Olivias rum med det i handen. Så vi drgo ut det för att se hur det såg ut och sen fick vi kämpa länge för att få ihop det. Det blev en hel del skratt kan jag säga!


Vi har också bestämt att pappa är chaffis på fredag och vi tänker va där i GOD TID, jag menar vi sitter bra i baren och dricker öl om vi får massa tid över.




Jag har suttit och läst igenom en hel del lagar som är bra att veta, framförallt i Dubai. Jag kom fram till att mina fina vän Olivia är för liten att dricka alkohol i Dubai men det är inte hela världen. Vi har ju varandra! Jag har spanat in lite vattenparker i Dubai också, haha jag får pirr i hela magen.




Min mobil är snart tillräckligt laddad för att jag ska kunna skypa med Atle ett tag och sen ska jag sova. Tänkte försöka gå upp ganska tidigt imorgon för att hinna träffa Johnny i stan innan jag åker och myser med Elin och William!






Natti natti!








Inga kommentarer: