torsdag 10 april 2014

UPPVÄRMNING INNAN JAG ÄR HELT MED


Tog min kära  pojkvän i handen och tog med honom ut på en kvällspromenad. Arm i arm gick vi och snoret rann på oss båda. Det blev en liten tur på ca 15 minuter bara men det var skönt att komma ut lite.

När jag kom in satte jag på tv:n och hittade paradise hotel Norge. Nu har jag hittat mig en utmaning tänkte jag! Ett program på norska med ganska dåligt ljud, mummel och 10 olika grova dialekter. Tänkte först byta kanal eftersom jag inte hörde vad någon sa. Blev dessutom ganska besviken på mig själv eftersom jag anser att jag är väldigt duktig på norska. MEN MEN MEN ca tio minuter in i programmet började min hjärna hänga med och jag blev genast stolt över mig själv. Japp - stolt för att jag förstår vad alla "smarta" människor säger i Paradise hotel!




Inga kommentarer: