onsdag 8 januari 2014

BRA KØP!


Igår var jag så nøjd med mig sjælv. Jag føljde med Atle till elkjøp før att han skulle handla en ratt till sitt tv-spel. Tænkte att jag kunde følja med då jag behøvde en værldsadapter och en splittkontakt. Så stod jag och tittade på høgtalare før jag och Olivia behøvde en till vår resa som gick på batterier och inte behøvde laddas. Det ær inte helt lætt att hitta ska jag sæga er men så hittade jag ett skyltexemplar och testa ljudet och det var vældigt bra. Så jag frågade en som jobbade dær om de hade fler och vad de kostade. Han sa att de inte hade fler, de kostade 299 men om jag ville fick jag køpa skyltexemplaret førr 99 kr. Så jag tackade och sa att jag hemskt gærna ville køpa den, jag fick tre nya batterier till och gick ut ur butiken endast 229 kr fattigare. Hihi jag ær så himla nøjd!






Inga kommentarer: