lördag 4 januari 2014

ATT PACKA ELLER INTE PACKA


Nu ær jag næstan næstan færdig vaccinerad. Jag har bara en dos av mitt kolera vaccin att dricka och det ska ner i magen om 1 vecka. Japansk encefalit, hepatit A&B och tyfoid ær de vaccin som jag har fått nu och skyddet ræcker lite olika såklart men iaf några år. Malariatabletter ska vi fixa nær jag kommer tillbaka til Sverige.

Jag kænner att jag måste børja packa, och kanske packa ihop rummet lite så inte allt ligger framme. Men jag hatar att packa i førvæg, det kænns lættare att packa i sista sekund før då kan man lægga ner ALLT!
Nu måste jag ju vænta mid smink, kræmer, klæder, skor och ja allt møjligt. Hmm jag kanske ska dra fram en kartong iaf och børja lægga ner lite saker som inte behøver stå framme under de tre månaderna som jag inte ær hær...

Snacka om problem..




Inga kommentarer: