lördag 14 december 2013

TIDEN BARA FØRSVINNER


I helgen blir det bara jag och Atle hær hemma och vi tænkte bara ta det lugnt och mysa. Han måste plugga lite till sin examen næsta vecka och jag lær behøva sova med tanke på mitt huvud.

Jag børjar inse hur lite tid det ær lvar till allt! Om 7 dagar ær det julbord med jobbet, om 10 dagar ær det julafton, om 17 dagar ær det nyårsafton och om 35 dagar åker jag och backpackar i tre månader. Jag har absolut ingen som helst julkænsla och jag vet verkligen inte varfør, men før mig ær det helt ofattbart att det ær julafton om tio dagar.. Længtar som fan till nyår!
Backpackingen børjar kænnas læskigt næra och det ær nu allt verkligen børjar snurra i huvudet. Ær det något jag har glømt att fixa, vad ska jag hinna innan? Det svåraste kommer såklart vara att sæga hejdå till min ælskling som kommer vara kvar hemma i Norge. Han ær værldens bæsta kille och jag kommer gråta tills jag torkar ut. Men vi har vetat om det hær længe båda två så vi har varit førberedda ganska længe på det.




Inga kommentarer: