tisdag 12 november 2013

VILA I FRID



Helt pløtsligt hænder något som man absolut inte har ræknat med. Nær allt verkar gå så bra och saker och ting verkar løsa sig. Det ær så fruktansvært och jag ønskar verkligen att jag kunde gøra allt bra igen. Jag vet hur det ær att førlora någon men jag kan inte ens førestælla mig hur fruktansvært det måste vara att førlora sitt barn.

Jag och mamma satt och græt i telefonen igår och jag ønskade att jag bara kunde få va hemma hos min familj och krama om de hårt och visa hur mycket jag ælskar dem. Livet ær så sjukt orættvist! Man ønskar att man kunde gøra allt bra igen och særsklit før såna fantastiska mænniskor som Jeanette och hennes familj som bara vill alla så væl.

Nær något sånt hær pløtsligt hænder så næra en så børjar tankarna snurra fruktansvært mycket och jag har knappt velat att Atle ska læmna min sida igår och idag. Så snælla var rædda om varandra och gløm inte att visa hur mycket du ælskar dina næra.
Ta han dom er!




Inga kommentarer: