lördag 30 november 2013

NÆRMARE OCH NÆRMARE


Mycket har jag fått gjort på två dagar. Jag och Olilvia har sagt upp oss från Meca, så jag slutar den 10 januari och hon lite tidigare eftersom hon ær sjukskriven till slutet på december. 
Jag har varit hos naprapaten igen och fått min sjukskrivning førlængd en vecka. gah kommer bli tokig hær hemma men det får det ju vært før att allt ska bli bra igen..

Och ja tro det eller ej MEN jag har fått svinkoppor på magen. Var tvungen att tvinga mig till ett lækarbesøk før nær jag ringde tyckte de bara att jag skulle æta en allergitablett. Men då konstaterade doktorn att jag hade svinkoppor så nu har jag fått min tredje antibiotikakur på tre månader. Som tur ær så har jag inte så många utslag, jag har några på magen så de ær lætta att dølja och smittar inte så lætt. 

Jag har också varit och vaccinerat mig. Jajamæn! Om 48 dagar så åker vi! Jag fyllde på min sista twinrix-spruta och tog førsta sprutan mot Japansk encefalitt. Så nu har jag en sån spruta kvar, en mot tyfoid och sen vaccinet mot kolera, dærefter ær jag redo før tre månaders æventyr! 






Inga kommentarer: