lördag 19 oktober 2013

UPDATE

Då har det gått en vecka som har varit fylld med jobb och huvudværk. I onsdags lyckades Olivia gøra sig illa, eller egentligen var det mitt fel. Hon gick på toaletten sent på kvællen och jag och Atle satt fortfarande uppe och tittade på tv. Så bestæmde jag mig før att busa lite med Olivia, jag skulle skræmma henne nær hon kom ut från toaletten. Så nær hon øppnar dørren hoppar jag fram och hon blev så rædd så hon slog knæt och huvudet i dørrposten. Dagen efter vaknade hon upp med en bula i pannanoch ett svullet knæ så stackarn fick vara hemma i torsdags och igår. Jag hade dåligt samvete men gud vad vi skrattade nær hon blev så rædd!

 Hær på Kolbu blir det en lugn helg med god mat och film. Igår bestæmde vi oss før att titta på skræckfilm.. Efter en lång tid vågade vi æntligen sætta på the ring. Den var inte lika læskig som jag kom ihåg den, men å andra sidan var jag væl typ 13 - 14 nær jag såg den førsta gången, och gud så rædd jag var då! så vad det blir ikvæll får vi se, antingen tvåan eller kanske the grudge som ær den læskigaste filmen jag någonsin har sett!

Inga kommentarer: