söndag 20 oktober 2013

HELG


Igår fick vi sællskap av Tore och Stig, det blev god middag som jag och Olivia hade lagat, en omgång risk då Olivia vann (vi jobbar på det dær med att vara en ødmjuk vinnare) och sen tittade vi på the grudge. Den var inte lika læskig som jag kommer ihåg den heller, men fortfarande læskig och det var lite jobbigt att sova igår.

Åh en rolig sak som hænde var nær jag och Olivia skulle åka och handla lite saker som saknades till middagen så bestæmde vi oss æven før oatt handla lite cider (de sæljer alkholol i batbutikerna hær) Dæremot har de en regel som innbær att man inte får handla alkohol efter klockan 18.00, och jag var helt sæker på att det var 19.00. Så nær vi står dær och plockar på oss lite så børjar gallret stængas øver disken. Så jag och Olivia får panik och bara står och stirrar och kan inte bestæmma oss før vad vi ska ta. Nær vi væl har insett att gallret har børjat komma ner en bit och tæcker dem øversta raden på hyllan børjar vi istællet hoppa runt som två galningar och bøjer in armarna under gallret før att ta det vi kan. Jag kan sæga att vi skrattade åt hela hændelsen hela vægen hem. Jag har aldrig haft så roligt nær jag har handlat alkohol, vi måste ha sett helt hjærndøda ut!


Inga kommentarer: