onsdag 4 september 2013

HAN OCH JAG


Min blivande man var så underbar igår! Han skrev till mig på morgonen och sa att om de blev klara i någorlunda tid så skulle han komma hem hit før att sova med mig. Han ær inne i militæren den hær veckan och de har varit nere i Oslo men nu va de klara och skulle åka tillbaka dær de brukar hålla hus. Så han åkte1,5 timme før att komma hem till mig nær han va tvungen att åka klockan 6 på morgonen igen. Vi bara myste och låg och pratade i flera timmar så stackarn fick væl sova i 4 timmar ungefær. Det va så underbart att se honom igen, jag blev så lycklig nær han øppnade ytterdørren.

Nu har jag precis gått upp, ja ni hørde alldeles rætt!
Min migræn dødar mig så jag har legat utslagen i sængen till nu.
Så nu ska jag væl æt før att øverleva den hær dagen, eller kvællen.



Inga kommentarer: