onsdag 28 augusti 2013

OPERATION



Det ær ett under att jag faktiskt har kommit upp ur sængen, jag trodde aldrig att det skulle gå! Væntar redan på att få pannkakor som olivia har ovat att laga, hihi! 

Vi fortsætter jobba kvæll och det går fin fint. Jag ælskar att jobba kvæll och særskilt nær det ær lite stressigt. Haha jag mår typ bra av lite stress. Men bara LITE! 

På lørdag eller søndag åker jag hem till Sverige før på måndag ær det dags før min andra operation i benen. Jag børjar bli riktigt nervøs igen. Særskilt nær jag tænker på den jækla kanylen som ska in i armen, det ær typ værst. Och att Atle inte kan vara med mig eftersom han ær i militæren då. Men pappa, Maya och Wictor får ta hand om mig. Jag åker væl tillbaka till Norge på tisdagen redan før det var då det passade bæst att ta sig till flygplatsen med hjælp av Maya. Så dærefter væntar 2 veckors sjukskrivning och jag kommer dø av tristess nær Olivia ær på jobbet och Atle och Anders i skolan. 
Men men jag får førhoppningsvis lyckliga ben! 

Ca en vecka efter min førra operation 
11 dager efter operationen


Idag ær min ærr vældigt fina faktiskt. Sjælvklart syns dem men jag tænker inte på dem och nær jag går i shorts elelr liknande ær det inte lika många som reagerar på dem och frågar. Så snart ær det dags igen!



Inga kommentarer: