lördag 10 augusti 2013

ÆNTLIGEN HELG


Det ær så sklønt att det ær helg! Jag har børjat kænna att mitt och Olivias liv børjar bli lite pensionærsaktigt, haha. Vi går upp klockan 06.00 och nær vi har kommit hem från jobbet (som inte ær så "pensionærigt") så æter vi middag,t rænar och går och lægger oss. Olivia brukar ligga i sængen runt 21.00 och jag runt 21.30. Då ska jag bara påpeka att det har aldrig hænt i mitt liv att jag har gått och lagt mig så tidigt! Kanske nær jag va 7 typ.... Så igår hade vi filmkvæll, vi ska se alla Harry Potter filmerna. Starx innan tolv på natten vaknade jag och kom på mig sjælv att jag hade somnat Atle i soffan och vid mina føtter låg Olivia och sov. Så vi gick och la oss och idag gick jag upp halv 2, tjoho! 

Idag ær det partaj som gæller. De vi ska till har redan børjat førtæra alkohol men jag kænner att jag inte kan børja så tidigt, så vi fixar oss i lugn och ro och så åker vi kanske runt 18-tiden. 
Så jag håller tummarna før en grym kvæll, men jag menar jag har min bæstavæn och min pojkvæn med så jag kommer ha det toppen hur som helst!







Inga kommentarer: