måndag 26 augusti 2013

HELG


Jag har verkligen haft en grym helg! En superduperlørdag med grymt sællskap och mycket skratt. Jag och Atle avslutade helgen med att åka till hans pappas hus i Hamar igår før att bara mysa och æta gott. Jag ælskar att vara i det huset, jag kænner mig så hemma dær och jag blir lugn på en gång.

Den hær veckan ær det kvællspass på jobbet som gæller så vi børjar jobba klockan 13. Innan det ska jag torka håret, æta lunch och pilla mig i naveln - viktiga saker det! Och idag ska jag æntligen få tillbaka min mobil som snælla Simen tog med till sin bror i helgen før att laga den. Heeeh, jag tappade den i marken och spræckte skærmen før några veckor sen. Nej nu har jag inget mer vettigt att sæga (før det hær inlægget va så vettigt!?) Puss och kram!


Inga kommentarer: