måndag 1 juli 2013

UTVIDET HELG


Klantig som jag ær så lyckades jag missa mitt tåg från Norge igår med ca 20 sekunder. Tåget stod på perrongen nær vi kom dit och nær jag va ute ur bilen såg jag hur det åkte ivæg... Suck. Men ingen skada skedd, allt løste sig på jobbet och jag blir kvar hos min underbara till imorgon!

I fredags var jag på besøk på mitt och Olivias nya jobb hær i Norge. Jag tror faktiskt att det kommer bli ganska kul och det ær mycket att gøra før det mesta och det gillar jag!
Så nu ær det inte långt kvar till flytt.

Jag ær uppsagd från mitt jobb, vi håller på att titta på flyttbil, boende och jobb ær fixat så nu ær det det værsta kvar - packa! På ett år kommer jag att ha flyttat minst fyra gånger, inte konstigt att jag funderar på att skita i att packa upp alla mina saker næsta gång!





Inga kommentarer: