fredag 12 juli 2013

NÖDVÄNDIGHETER


Jag har passat på att handla lite nödvändigheter innan jag flyttar. Tänkte passa på medan jag fortfarande bo i det "billiga" landet. Jag tröttnade på mina underkläder och slängde massor, och strumpor har jag många av men bara en av varje. Så idag var jag på stan och handlade trosor och strumor. Jag ÄLSKAR dem med de ylande vargarna på!!!!

Och igår när jag var på jobbet så var det en kund som kom till kassan med ett par galet snygga skor från nike. Jag passade på att kolla lagersaldot och det visade sig att de hade kommit in samma dag och vi hade ett par 36,5. Så jag sprang in på lagret frågade Danne i panik var de stod och så satte jag på mig dem.Att gå i dem är som att gå på moln, så sjukt bra dämpning och lagom mjuka. Så de fick såklart följa med mig hem.
Med tanke på att jag har så mycket problem med fötter och ben så är det verkligen viktigt att jag har bra skor och det är helt klart värt att lägga ner massor av pengar på. Mina gamla fungerar helt okej fortfarande. Jag har haft dem ganska länge och med tanke på att jag använder de nästan varje dag så börjar de bli lite väl nertrampade i sulan. 







Inga kommentarer: