onsdag 10 juli 2013

JOBB OCH STÄD


Hej hå! Idag har det varit världens segaste dag på jobbet. Timmarna har segat sig fram som aldrig förr. Jag tror nog att det beror på att jag vet att jag snart ska flytta och ser fram emot det så himla mycket! Hmm, har funderat på vad jag ska hitta på för bus på min sista dag på lördag, och jag vet precis vad jag ska göra! Jag kommer skratta gott men vet inte vad alla kommer tycka, haha!

Jag blev av med mina däck, så nu slipper jag tänka på att konka med mig dem till Norge. Sen har Sandra varit här och hämtat ett par nycklar och pratat massor. Efter det har jag städat en del av lägenheten ordentligt så jag kan stapla alla kartonger där och fortsätta med resten av lägenheten. Så nu har jag ett skinande hörn och dit tänkte jag släpa alla kartonger nu.



Inga kommentarer: