onsdag 3 april 2013

DE SENASTE DAGARNA I BILDER

Halli hallå! Här är jag igen. Är väl inte helt vass på att uppdatera just nu men så kan det vara. De senaste dagarna har jag spenderat tillsammans med min feber, sen har jag festat med Olivia och Mr. Sparkle (haha!) jobbat, firat påsk med släkten, jobbat och myst med Olivia.

Visade mina dolda talanger för Olivia i lördags.

Ny färg och smak

Jag och Olivia flummar oss...

... och sen gick det inte riktigt som vi hade tänkt oss!

Det är så det känns när jag är med Olivia, Izabelle och Moa!

Jag och storebror på påskmiddag

Lunchdate med mig själv!

Mitt lilla farväl till mina fantastiska kollegor som jag inte kommer träffa på över 2 veckor!

Jag och Olivia hade myskväll igår och vi tittade på the impossible och the silver lining playbook. 
The impossible var så hemsk och jag och Olivia satt och grät ikapp så vi skakade. 
Är bara så glad att den faktiskt slutade så fint, men jag kan inte låta bli att tänka att det inte ens slutade i närheten av så bra för otroligt många människor.

Till vår goda frukost imorse så tittade vi på Megamind, hihi! 

 

Inga kommentarer: