tisdag 12 februari 2013

VIRVLANDE TANKAR


Nu sitter jag här och väntar på att Izabelle ska komma hem vilket lär vara när som helst! Då är det dags för Resident evil igen ett tag innan vi ska på date med våra kuddar!

När jag är själv så här på kvällskvisten så hinner jag tänka mycket. Extremt mycket. hur allt blev som det blev och hur fantastiskt allt har löst sig. Försöker komma på hur jag egentligen mår men jag tror att jag på riktigt mår bra. Det är konstigt, men vissa saker händer väl av en anledning.  Jag tror ju på ödet så vi får se vart nästa steg leder. Det som skrämmer mig lite är att jag inte kan se min egen framtid men det är härligt på samma gång. Jag är sån som person att jag vill ha allt planerat och strukturerat, ganska tråkigt jag vet! Men nu har jag verkligen ingen aning och det känns konstigt men så spännande, vad som helst kan hända!

Jag är glad att allt hände innan nyår, det känns lättare på något sett att få börja om helt på nytt på ett helt nytt år (många helt) Så livet, nu kör vi!


Inga kommentarer: