söndag 10 februari 2013

SÖNDAG

Har tillbringat min dag på Stadium. Måste säga att jag trivs så sjukt bra där! Det är nästan så jag längtar till att jobba igen men det ska faktiskt bli skönt att få vara ledig imorgon!

Det har blivit en hel del jobb senaste veckan och det har inte min ben tyckt om kan jag säga. I fredags hade jag så ont så jag kunde inte sova, tror jag fick 2 - 2,5 timmes sömn under hela natten. Kan säga att jag längtar efter doktorn! På torsdag är det dags för tryckmätning på Södersjukhuset. Sen får jag bara hålla tummarna för att jag får tid för operation så snabbt så möjligt!

Efter jobbet åkte jag till min blivande lägenhet i Skanstull och tärffade Sandra.  Vi gick igenom massa saker i och om lägenheten, träffade delar av styrelsen så jag kunde presentera mig och spanade in tvättstuga och vind. Jag har bara en sak att säga: FAN VAD JAG LÄNGTAR!


Inga kommentarer: