söndag 27 januari 2013

STADIUM


Har varit lite frånvarande här men det är sånt som händer. Jobbade för fösrta gången på riktigt på Stadium i fredags och har fortsatt så hela helgen. Det känns riktigt grymt! Sen har det varit så skönt för att jag har jobbat tillsammans med Moa hela helgen och vi har varit på samma avdelning. Det är alltdig skönt att ha någon att luta sig lite extra mot och hon är så duktig och förklarar och visar SÅ bra! Jag har däremot inte jobbat på "min" avdelning något så jag har väl känt mig lite extra vilsen. Men jag löser ju alltid sånt!

I fredags blev det spontanutgång med Olivia på Amba. Hamnade i bråk när en tjej NÖP MIG I TUTTEN sen förklarade jag för vakten att han va dum i huvudet, men jag blev inte utslängd för det, hihi. Annars var hela kvällen grym och vi hade så roligt!

Igår gick jag och Izabelle till sängs vid 22.30 och låg och tittade på film - äkta samboliv! Haha.

Har ganksa precis kommit hem från jobbet och har för tillfället ändrat om till soffmode!!!





Stadium säljer Red Devil







Inga kommentarer: