måndag 21 januari 2013

DET ÄR SÅ VI GÖR


Här är receptet på en perfket lördag i Sälen!
Först får du Izabelle och Lina att tagga till. Tar med dem ut för att ta en promenad genom hela Lindvallen (här är det viktigt att du har druckit någon öl för mycket så inte lokalsinnet är på topp) Sen plockar du upp en lite halv otaggad Maja och plockar upp den turksiak pepparn och cidern som du har i fickan och ger henne. Ringer taxi och trycker ihop sig även fast man egentligen är för många. Äger i kön till Harrys. Sen måste du ha en Maja med dig som kör limbo framför vakten, extremt underhållande! När ni väl har kommit in så är det dags att äga sönder på dansgolvet. Dansa så svetten rinner och när alla tittar på er så blir dem extremt taggade. Ha någon i gänget som springer som en jävla jojjo och hämtar shott efter shott. 


När klockan väl blir 02.00 är det dags att gå ut och då föreslår jag en sak, gör inte som jag och ramla i backen framför 8 poliser. Detta hade absolut inte med någon alkohol att göra utan jag bara försvann rakt ner i backen.

Chilla lite utanför, hitta Edward Cullen och stå och skratta lite åt honom FÖR ATT SEN hitta ett gäng på 43 killar och dra på efterfest med dem!!!. Resten är historia kan jag ju säga, en legendariskt historia! Jag var hemma vid 07.30 på morgonen och mådde bättre än förtjänat dagen efter!

Tack alla inblandade för att ni gjorde kvällen helt fantastisk!


 

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv! ;-)