onsdag 19 december 2012

FLYTT



Då hann verkligeheten ikapp igen. Jag har sagt upp mig från mina fantastiska jobb som jag älskar och det var verkligen jobbigt! Jag har fått sånt himla förtroende på Shell så där känns det extra jobbigt, för jag vet verkligen hur uppskattad jag är.

Har tagit ner två kartinger från vinden och börjat packa. Men det är svårt, jag vet inte riktigt vilken ände jag ska börja i. Och så måste jag hela tiden tänka på vad jag behöver med mig, och vad jag behöver ha medan jag fortfarande bor kvar och vad jag ska ställa hos mamma så länge. Jag har stor lust att bara packa ner mina kläder och lämna resten för att börja om på nytt.

Det blir tredje gången jag flyttar på 1,5 år och det är fortfarande lika jobbigt och tråkigt att packa. Så vill någon frivillig hjälpa till så är ni mer än välkomna!

Jag får nog fundera lite på vad jag ska göra med vad, och börja packa mer om några dagar då allt närmar sig. Allt händer så plötsligt men det här är den bästa vägen för mig just nu.

Det är sjukt hur allt kan lösa sig när det verkligen gäller. Håll tummarna för min lägenhet!


Inga kommentarer: