onsdag 17 oktober 2012

HOPPET ÄR DET SISTA SOM LÄMNAR OSS


Idag har det varit en hemsk dag. Vaknade av ett samtal från Patrik som sa att han va på väg till djursjukhuset i Växjö med Dasty och det var väldigt bråttom. Han hade fått magvridning, magsäcken vrider sig och det kan leda till döden. Dasty åkte in på operation på en gång och det gick 2 outhärdliga timmar. Tillslut fick vi veta att operationen hade gått bra men inom ett dygn kommer vi få veta om han klarar sig eller inte. Eftersom han är ganska gammal så finns det risk att hjärtat inte orkar med. Så snälla håll tummarna för honom!!!!!





Min lilla stora hund är det bästa som finns! Han är världens bästa vän och han är så 
fäst vid mig, precis som jag är vid honom. När vi är med varandra så blir vi så lyckliga. 
Jag vill inte ens tänka mig en dag utan min älskling. Jag har gråtit floder idag men nu håller jag bara tummarna och hoppas... För hoppet är det SISTA som lämnar en..

Inga kommentarer: