lördag 22 september 2012

JAG TÄVLAR


Det finns en blogg som jag bara älskar, har följt den i 1,5 år.
Roxanna heter hon och är en fantastisk tjej som bara visar
gång på gång hur fantastiskt stark hon är!

 Hon har en tävling nu där hon lottar ut ett armband som hon säljer för att
samla in pengar till sin cancerfond. Ett finurligt rim ska hittas på och sen finns
resten av instruktionerna på hennes blogg.



"Jag hoppas jag får ett fint smycke, det hoppas även min jycke! 
Jag ska sätta den på min arm och visa upp all dess charm. 
Du är min idol och hädanefter ska jag alltid tilldela dig en skål (som inte smakar tvål) "


1 kommentar:

roxanna sa...

vad fint du skrivit.
Jag har redan nu utsett en vinnare.
men hör av dig till mig om någon 2 veckor eller mer så ska jag ordna ett till dig iallfall :)
har massa beställningar nu så därför kommer det ta lite tid :)
kramar till dig