tisdag 11 september 2012

BIKT

Då var måndagen över och jag är helt slut! Gick upp 5 imorse för att jobba, wuhu. Egentligen är det inte så jobbigt att gå upp den tiden, det jobbiga är när man har kommit till jobbet- jobbat i ungefär 3 timmar - haft alla kunder som är på väg till sina jobb och bockat av min checklista och fixat annat som behövs i butiken, det är då det blir jobbigt! Vid 9-tiden blir det väldigt lugnt och då blir jag så trött så jag känner mig helt hjärndöd! Det jobbiga är att jag förmodligen aldrig kommer att vänja mig eftersom jag bara börjar så tidigt en dag i veckan. Men men jag står ut.

Idag fick jag en sån otrolig beslutsångest över vilket gym jag ska träna på. Fördelen med Friskis & svettis är att jag trivs väldigt bra där, i gymmet med maskiner och allt sånt. Däremot så har de mycket mycket bättre pass på friskvårdscenter men där är det mycket dyrare. Kan någon bara säga vad jag ska göra??

Inga kommentarer: