tisdag 19 juni 2012

FOTBOLL

Igår drog jag på mig fotbollskläderna för första gången på 3 år. Det känns mer som att det va 10 år som jag blev tvungen att sluta spela fotboll!Tärningen gick bättre än vad jag hade förväntat mig men jag var trött, fruktansvärt trött. Jag hade blodsmak i munnen och flåsade lika mycket som alla i laget tillsammans. Men det var ett härligt lag och många peppade mig och tränaren berömde mig.

En hel del sitter i ryggmärgen men sen är det självklart svårare att spela match med ett lag man aldrig har spelat med förut. Kände mig helt förvirrad och frågade om jag fick vara sten eller stolpe (då var jag trött)

Jag somnade 21.15 igår och i normala fall somnar jag mitt i natten, runt 1 - 2-tiden. När Oskar gick upp klockan 6 imorse var jag jättepigg, helt klarvaken! Haha det har inte hänt på år kan jag lova! Träningsvärken är ett faktum men jag är så stolt över mig själv! På torsdag gäller det igen!










Inga kommentarer: