söndag 22 april 2012

HELG

Är på jobbet och har världens jävla nackspärr! Tydligen så skulle jag och Anna heldagar en massa på dansgolvet igår och det slår till väldigt hårt dagen efter! Jag har haft en grym helg verkligen!

I fredags var vi ett tjejgäng hemma hos Thea och grillade, pratade och tittade på Big Brother. Igår var det hemmapremiär för Myresjö och självklart var jag där. The love of My lite blev matchens hjälte efter att ha gjort två måloch matchen slutade 2 - 0 till Myresjö. Jag blev så stolt så jag fällde faktiskt några glädjetårar.
På kvällen hade vi förfest hos Carro. Vi två och tjejgänget från fredagen. Det blev candyshots, twister, lekar och dans. På hotellet mötte jag mina män som alltid sätter pricken över i:et Oskar såklart och Jonas och Mergim.

Så tack alla underbara människor som var med och gjorde helgen grym!

Inga kommentarer: