torsdag 26 januari 2012

JAG ÄR TILLBAKA


Hallå hallå! Har inte varit här på ett bra tag nu men jag har ett gäng trogna läsare som kikar in här fortfarande, det gör mig så glad! Kom hem från Thailand för en vecka sen och sen dess har jag varit sjuk och har inte orkat ta tag i bloggen riktigt. Är fortfarande sjuk men nu har jag fått stark hostmedicin som jag hoppas ska göra underverk! Börjar ju bli extremt uttråkad här hemma på soffan... Men idag har jag faktiskt haft ork att städa hela lägenheten och om ett tag ska jag och Oskar åka och titta på en ny tv-bänk så vi slipper få nackspärr när vi sitter i soffan. 

Sitter och fixar med alla hundratals bilder från Thailand, och det känns i magen när jag går igenom dem. Guuud vad jag vill tillbaka! Det var utan tvekan den bästa månaden i hela mitt liv. Jag fick va med min underbara pojkvän, se och uppleva en massa saker, dyka, träffa fantastiska människor, äta mig trött på alla sorters thaimat, bo på allt från lyxhotell till små bungalows med ödlor i, åka båt till små öar och stränder, snorkla och dansa på stranden. Vi har haft så fantastisk roligt och jag är så glad att jag fick uppleva allt tillsammans min bättre hälft - Oskar!




2 kommentarer:

Caroline sa...

sötnosar :D

Moa Sangell sa...

Jag väntar ivrigt på alla bilder!