tisdag 3 januari 2012

AO NANG

Hallå!

Den 29 december åkte jag, Oskar, Görgen, David och Robin till Phi phi island. Otroligt nog hittade vi ett hotell som vi bestämde oss föt. Något vidare utryme fanns det inte, tre sängar oxh då var i princip hela golvytan borta och badrummet var så litet att duschen var över toaletten. Jag, Oskar och David klämde ihop oss i ett rum. Vi åkte runt till lite stränder och öar med små båtar, snorklade, festade, åt massa god mat och vi firade nyår tillsammans med alla andra på Phi phi. Garanterat den bästa nyårsafton jag har varit med om!

Dagen efter nyåtsafton åkte vi alla till Ao Nang där vi befinner oss nu. Görgrn, Robin och David åkte hem igar morse. Idag har vi bara haft en lugn dag pa stranden och jobbat lite pa brannan.

Jag hoppas att alla mina nara och kara har det bra dar hemma! Puss och kram!

Inga kommentarer: