söndag 21 augusti 2011

HAN KAN HAN OCKSÅ!

Myresjö vann med 2 - 1 efter mycket om och men. Ärligt talat så sög de, jävligt hårt! Oskar som har varit skadat väldigt länge blev inbytt efter ca 70 minuter och blev uppflyttad till mittfältet. Nu ska han få visa att han är bra på den positionen tänkte jag och blev så glad för hans skull eftersom det är där han har spelat innan.

Oskar gör fina skott, passar långa crossbollar och mitt i allt säger Tobias till mig: Jag har aldrig sett Oskar göra mål, har du det? Och jag svarar: Jaadå det har jag men han är ju grym på att göra assister. Under de här sekunderna är det hörna och precis när jag hade sagt det nickar Oskar in bollen mot mål. Om vi hade haft en stillbild så hade den säkert varit innanför mållinjen MEN en av Nässjös spelar slänger sig efter bollen och tar den med HANDEN!? Utvisning och straff som MIF sätter, dock inte Oskar. Sån tur i oturen! Han fick visa att han kunde men så förstör en mupp det hela, SKIT! 


Bilden är tagen av Ella!







Inga kommentarer: