lördag 20 augusti 2011

HAN DROG NER TELENOR I SKITEN


Oskar stod och pratade med en telenorförsöljare när vi var inne i stan idag. Jag är väldigt skeptisk till såna och jag skulle ALDRIG själv kunna jobba som färsäljare, jag skulle hellre städa toaletter! Helt ärligt! Iaf så gick jag fram för att höra vad han sa till Oskar och när jag började fråga om saker och sa "emot" så blev han arg på mig. Han va så jävla otrevlig, om jag hade en fråga så avbröt han mig innan jag ens hann fråga och när jag försökte prata med Oskar så avbröt han hela tiden. Så blängde han hela tiden på mig och när jag stirrade tillbaka så drog han undan blicken, avbröt och började prata med Oskar. Jag va så arg så jag kokade och hade det inte varit för att vi stod där vi stod så hade jag lackat ur riktigt ordentligt på honom! Om han och jag hade träffats på en fest så skulle jag tala om hur dryg han var och om han fortsatte så skulle han ha varit ett perfekt offer att hälla min öl över! 


Så all skit till telenor, tyvärr så drog han med er i sitt fall och jag har ingen lust att förknippas med dem!



5 kommentarer:

Miranda sa...

Jag hade hellre städat pissoarer eller tömt bajamajor på festivaler än att jobba som en sån försäljare!

Anonym sa...

Hahahaha de tar till alla metoder de kan!

Anonym sa...

Telenor är alltid skitstövlar

Elin sa...

Det hade varit extreeeemt roligt om du hade hällt något över honom!

Anonym sa...

Du är sjukt snygg på bilden högst upp på din blogg! :)