tisdag 26 juli 2011

SOLSTRÅLAR

Igår var jag och Carro ute och promenerade. Och då menar jag verkligen promenerade. Vi var ute i ungefär 1 timme och 15 minuter, rundan var väl ca 8 km. Så himla duktigt av oss! Det blir samma runda imorgon också och om det blir fint väder ska vi passa på att va lite i Östanå.

Idag har jag jobbat i några timmar och sen mötte jag Ella. Vi satte oss och fikade på Cecil, jaa i hela 2,5 timme! Men gud så trevligt och roligt vi hade. Vi hade en del att ta igen från varandra så den lilla pärlan gjorde helt klart min dag!

Extra glad är jag också för jag har fått höra två av mina bästa bästisars röst. Det vill säga innan båda ville lägga på för att se allsång på Skansen (Haha gulligt!) Men jag och Olivia hann göra upp lite planer iaf inför nästa vecka. Åååh hoppas hoppas hoppas! Vi skulle bestämma mer imorgon. Hihi.

Inga kommentarer: