måndag 27 juni 2011

MIN BÄSTA VÄN

Självklart var jag inte i Småland och jobbade när min underbara Olivia äntligen kom hem från USA! Jag tog tåget till Stockholm i lördags och i söndags åkte vi hem till henne och plingade på. Hon kikade fram och gallskrek, sen satte hon sig ner och grät. ÅÅh det blev massa pussar, kramar, skratt och tårar! Vi hade ju så himla mycket att ta igen så vi började med att gå en lång promenad. Vi åt jordgubbstårta och sen åkte vi in till Söder och gick på bio. Bad teacher blev det. (Den va inte så bra som vi trodde att den skulle vara)
Därefter åt vi middag på Vapiano i Gamla Stan.

Idag har vi bara haft en slappar dag, ätit thaimat och som vanligt har jag och Olivia köpt
7 kilo godis som vi håller på att trycka i oss i hennes soffa.
Imorgon åker jag hem för på Onsdag är det jobb som gäller.

Jag var ändå väldigt duktig på att hålla mig från att säga något om min tripp till Stockholm.
Olivias mamam och jag har haft mycket kontakt och planerat det här ganska länge.
Och Olivia misstänkte inte något, hon var mest ledsen för att vi inte va i Stockholm
när hon äntligen kom hem. HIHI!


I Söndags morse skrev Olivia till mig på fecebook:
Jag har ingen mobil än så du kanske kan ringa hem till mig om du vill :D
och jag svarade: Nej märkte det när jag försökte ringa dig igår :)
Just nu jobbar jag men jag ringer vid 12 typ? ♥
Fem över tolv satt vi på golvet i hennes kök och kramades och grät.


Inga kommentarer: