onsdag 25 maj 2011

ZUMBA OCH FOTBOLL

Jag överlevde Zumban med några skratt och två stora ögon. Det var faktiskt riktigt roligt och jag
blev så sjukt svettig. Sen så kommer det ju självklart gå bättre när man har kört någr gånger och
lärt sig stegen. Jag hade dock en liten fördel när vi skulle dansa lite mer Hip Hop aktigt, hihi.
Nej men kul var det och det är absolut något jag kommer fortsätta med!

Efter träningen åkte jag och hämtade Tobias på hans träning och sen så åkte vi och tittade
på Oskars match som de vann med 2-1. Oskar blir bara duktigare och duktigar,
man ser att han börjar komma in mer i laget och i sin position. Jag blir så stolt när
de på läktarn berömmer honom massor!

Snart är det dags att stänga ner datorn och krypa in i Oskars famn, sov så gott!
.

1 kommentar:

Lina sa...

Åh Zumba är så roligt! Du vorde verkligen fortsätta :)