lördag 28 maj 2011

VARFÖR LYSSNA NÄR MAN KAN DRÖMMA?

Åh vad jag fick skratta igår när jag och Oskar skulle gå och lägga oss. Vi låg och pratade lite och tillslut så känner jag hur han börjar rycka lite i kroppen (han gör så precis innan han somnar, haha) Men jag fortsätter att prata och han svarar saker som han drömmer. Såhär löd samtalen:

A: Jag saknar ju dig bara du är borta och spelar match,
kan du förstå hur mycket jag tycker om dig då?
O: Nej.... Men jag kan räkna ut det!
A: Eeh va? Hur då?
O: Jag kan titta på ritningen!

A: Det hemska med att ha varit på Gröna Lund är när man ska
gå och lägga sig på kvällen och allt snurrar i huvudet!
Oskar är tyst..
A: Eller har du känt det någon gång?
O: Vadå? Att man känt att man inte duger?

Efter denna konversation skrattade jag så mycket så att jag inte fick någon luft.

A: Godantt Dasty (min hund)
O: Sssssh!
A: Va?
O: Det där är olagligt!
A: Varför?
O: Du måste ta bollen först!

2 kommentarer:

ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN sa...

är på PSYK fortfarande :/

Leyenda sa...

Haha, underbart! Sömnprat kan vara någonting av det roligaste som finns!

.Leyenda