onsdag 25 maj 2011

DET EKAR ÖVER HELA STADEN, ÅH NÅTT STOR PÅ GÅNG


Jag kan inte riktigt förstå att jag fyller 20 år om en vecka! Jag är så glad och så taggad samtidigt som jag nästan är lite rädd. Innan, när mina kompisar har fyllt 20 så tycker jag att de har varit så fåniga när de får "20 års kriser". Men nu förstår jag de, nu har jag helt plötsligt ingen anledning till att vara en fånig, jobbig och odräglig tonåring längre. Hahaha!
Jag kommer alltid minnas min 18 och 19 års dag. För jag hade riktigt bra firande hemma hos pappa i trädgården, det blev god mat, roliga lekar och så utsatte jag mina stackars vänner för 7 - kamp. Fruktansvärt roligt har jag haft. I år blir det dok lite annorlunda då vi ska ut och äta på Koh Phangan och sen ska vi ut på krogen. Så firar jag med släkt på sndagen den 5 juni istället. 

Oskar åker till Stockholm i helgen och jag och Carro kommer upp på tisdag eftermiddag/kväll. Så när vi vaknar på onsdagen så blir det stor frukost med jordgubbar, melon och liknande tillsammans med Carro och Izabelle. (Oskar kommer under dagen befinna sig hos sin syster som tar studenten) Sen ska vi åka och titta på Elins utspring, därefter blir det systemet (WÖHÖW), hem och vila, dricka cider och göra oss iordning för att åka till Koh Phangan. Efter mycket god mat ska vi slå klackarna i taken på Collage/Lobby. Åhhh vad jag längtar!

3 underbara bilder som beskriver min 19 års dag helt perfekt!
 

Inga kommentarer: