måndag 30 maj 2011

DAGEN NÄRMAR SIG

När jag hade vaknat fick jag ett samtal från Carro. Hon berättade att hon var hemma från jobbet idag då hon har problem med magen. Hon skulle nog stanna hemma imorgon också vilket gör att vi kan åa lite tidigare till Stockholm än vad vi hade tänkt. Ganks skönt om ni frågar mig! Såklart kan hon inte heller träna med mig ikväll vilken också är ganska skönt för jag har lyckats sträcka nedre delen av ryggen... 

Idag ska det packas för en vecka i Stockholm, kommer ha alldeles för många väskor med mig känner jag... Och så kommer jag glömma hälften av sakerna. Ska åka in till satn med mamma sen också och handla skor. Några skor som passar till alla mina 11 outfits inför min födelsedag, önska mig lycka till!




P.S  Micke är en tönt, hihi!

Inga kommentarer: