tisdag 24 maj 2011

BIFFIGARE BIFF

Trött tjej, mycket trött!  Tog ut mig riktigt ordentligt på spinningen, mer än någonsin. La på mer och mer motstånd hela tiden och mycket mer än vad jag brukar ha. Det känns nu kan jag lova. Efter spinningen var det till min förskräckelse dags för bodypump, coren var inställd. Jag som redan har grov träningsvärk i ryggen hade det bra kämpigt, men jag krigade mig igenom passet!


Har av någon anledning börjat dricka gainomax efter att jag har tränat, och jag är ju inte en sån som tror på såna här grejer. Och det gör jag inte men det är skönt att ha något att slänga i magen efter träning. Särskilt om man ska gå och handla efter (vilket händer ganska ofta) då är det lätt att fastna vid godishyllan... Sen så är de fruktansvärt goda, särskilt den med hallon smak - den blir man galen av! Den rekomenderar jag starkt! Det sägs ju att de ska vara så himla bra att dricka gainomax så jag får väl vänta och se.

.

Inga kommentarer: