måndag 4 april 2011

RESUMÉ

Jag vet, nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera.. Men jag har haft en hel del för mig i helgen så jag har helt enkelt inte haft tid. Förlåt.

I lördags var jag, mamma, Tobias och Adam och badade i Myrsjö, det var lite spexigt då personalen hade klätt ut sig till pirater och vi fick gå på skattjakt och gå på planka. Adam var väldigt lycklig! Sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att sen åka hem till Ella. Där var det tjejkväll med tacos, jag har aldrig och andra lekar som gällde, och vid halv elva drog vi till hotellet. Jag sov hemma hos Ella och vi låg väl vakna till halv fyra och tjattrade.

Igår kom Oskar hem och då blev det mycket kärlek! Herregud vad jag har saknat honom. Vi plockade undan i rummet och sen la vi oss i sängen och kollade klart på säsong 2 av The O.C

.

Inga kommentarer: