lördag 9 april 2011

DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN HAR TÄNK SIG

Dålig uppdatering, jag vet.. Igår var det en piss dag. Jag var på dåligt humör och allmänt ledsen. Så det blev sängen efter att vi hade ätit mammas efterrätt, ananaspaj! Mumsigt värre kan jag lova.

Idag har jag jobbat mellan 10.00 och 14.00 sen så har jag smakat på den hårda biten av att ha en tomt på 3000 kvadratmeter, ATT KRATTA! Medan jag var ute och hjälpte till med det fixade Oskar till de sista listerna som ska sitta runt murstocken i vårt rum. Jag blir så imponerad över honom, han är så sjukt duktig på ALLT!

Nu har vår säng precis brakat, ena benet lossnade. Inte för att vi gjorde något utan det hände när Oskar la sig i sängen. Så nu ska vi ägna oss åt att laga den så vi kan krypa ner i sängen och kolla lite BB och kanske O.C!

Måste också tillägga att min träningsvärk fortfarande är BRUTAL sen i torsdags. Igår ville jag hugga av mig benen och rumpan, idag är det bättre men inte mycket!

Natti natti!

.

Inga kommentarer: