fredag 18 mars 2011

KÖP INTE VAD VI TYCKER, VI OCH VÅRA FULA VANOR

Denna morgon bjuds det på smoothie gjord på blåbär, mango, apelsin och passionsfrukt. Den är så god så jag svävar på moln! Jag laddar lite för att snart åka till jobbet och vara med på mitt första möte. Sen blir det en heldag på jobbet och efter det ska jag bara sova!

Träningsvärken från igår gjorde sig extra påmind när jag och mamma var tvungna att gå ut i snön klockan 06.00 imorse för att börja skotta ut alla bilar. Jag kan säga att igår när vi väl var där på bodypumpen så ville jag slå Carro så hårt för att hon lurat med mig på ett pass där man jobbar med DE ÄNDA MUSKLERNA JAG INTE HAR, armar. Men det är väl just det som jag behöver träna och efteråt var jag himla nöjd.

Dags att göra något åt håret.
Puss och kram!

.

1 kommentar:

Caroline sa...

Hahaha, men det gick ju bra? :D Snart kör vi igen!