tisdag 15 mars 2011

TO FIGHT IS TO BELIEVE

Jag har länge velat släppa mycket av det som fortfarande följer mig från det förflutna.
Saker och människor jag idag har valt att lämna bakom mig...

Det kanske gör det lättare att byta blogg, min gamla har jag haft sen jag var 16 år 
och det finns väldigt mycket minnen i den. Minnen som jag just nu behöver vara utan.





Ni har alla skapat och format mig på underbar sätt.  Vissa av oss har helt enkelt och 
med mycket sorg vuxit ifrån varandra och några av oss gjorde kanske fel val och våra vägar 
var helt enkelt i sammanflätade längre. Det händer att jag ibland är fruktansvärt ledsen för att 
jag saknar er så. Ni har varit mina stora kärlekar och jag är fortfarande inte hel. 
Men jag tror att allt händer av en anledning, 
ändå ska jag medge att jag önskar lite att allt var som förut. 

Tack för era fina kapitel i mitt liv! 



Inga kommentarer: